Bättre uppdatering var det visst...

Har nu varit en vecka här på Sheepcote och det känns riktigt bra, även om det var varit ganska rörigt den här veckan. Något som är väldigt kul är att jag har fått rida Tom och Walkabout, men också Sky och Dolly. Känner att jag har utvecklats mycket sedan jag var här för tre år sedan men det är mycket jobb kvar, framförallt med min sits. Vill verkligen bli bättre och det vore dumt att slösa bort den här möjligheten son jag faktiskt har här. Ett tecken på att jag har gjort framsteg sen sist är att jag fått rida fler olika hästar på såpass kort tid, så det är ett bra tecken än så länge även om jag får mycket kritik för just min sits.

Internet är inte så väldigt stabilt, därav dålig uppdatering men ska försöka bli lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0