Nästan färdigpackad och redo att åka!

Kajsa har varit här och hjälpt mig att packa(även Amanda var med på ett hörn) som vår lilla tradition är och det är tur det, annars skulle jag väl få med mig hälften så mycket... Känns bra att åka iväg igen, den här gången till ett ställe där jag vet vad jag kan förvänta mig, och nu åker jag för första gången tillbaka till ett ställe så det blir spännande att se hur det känns.
Har ju lite mer i bagaget den här gången och det ska bli kul att få höra om de tycker att det har hänt grejor sen sist.

Hoppas att de har kvar Tom(coben som jag red) samt några nya roliga saker men det lär jag väl upptäcka imrg.

Tänkte försöka bli lite aktivare här på bloggen igen efter att ha varit lite dålig med uppdatering ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0