Här var det uppdaterat!

Har inte så väldigt mycket att skriva, håller mig sysselsatt men det är inget jag känner att jag måste skriva här.

Var ute och red Gusten hos Agneta igår samt tog in Fifty och gav henne en omgång med ryktborsten, supermysigt! Gusten kändes iaf framåt och lyssnade bra på hjälperna, och i slutet var han på väg att komma loss fint men då började jag bli trött... Det känns som att jag är på väg åt rätt håll men saknar den riktiga styrkan som ger bättre stabilitet även om jag är säkrare i sadeln nu. Lite skillnad att gå från små hästar i nästan ponnystorlek(förutom Tito då) till att rida stora halvblod som är mellan 160 och 173. Det är så mycket mer att rida ihop men det ger också lite mer, speciellt då Agnetas hästar är mer utbildade.

Släktmiddag ikväll med delar av mammas sida och moster Lotta är här från USA så det ska bli kul att träffa henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0